1. cvicenie

Vsetci, co budete ku mne chodit na cvicenia poslite mi mail na kubini(zavinac)sccg(bodka)sk s predmetom spravy Cvika 3?pg. Kniznice na stiahnutie:
Na dnesne cvicenie budeme potrebovat :

  1. Na dnesnom cviceni sa naucite pracovat s koeficientami urcujucimi vlastnosti materialu trochu podrobnejsie. Po skonceni cvicenia by ste mi mali povedat na co sluzia jednotlive typy koeficientov pre material, ako su : ambient, diffuse, specular a emissive. Tu pouzijeme funkciu glMaterialfv.
  2. Dalej sa naucime pisat text. Zistime, ako sa da pre OpenGL nastavit farba a font textu, pomocou kniznice glut. Pre pracu s textom si prestudujte funkciu glutBitmapCharacter, glRasterPos.
  3. Mali by ste sa naucit pouzivat transformacie a skladat transformacie do jednoduchej hierarchie. Toto neskor vyuzijete vo svojom projekte.