Pre (n+1)X(m+1) bodov  , mate za ulohu zobrazit Bezierovu zaplatu, ktorej riadiacu
siet tvoria vrcoly
, mate za ulohu zobrazit Bezierovu zaplatu, ktorej riadiacu
siet tvoria vrcoly  . Tato zaplata ma
analyticke vyjadrenie, ktore pouzijete pri vykreslovani:
 . Tato zaplata ma
analyticke vyjadrenie, ktore pouzijete pri vykreslovani:
  
   
kde  je Bernsteinov polynom.
je Bernsteinov polynom. 
 
 
Pre (n+1)*(n+2)/2 
bodov  , (I je multiindex) mate za ulohu zobrazit Bezierov
trojuholnik, ktoreho trojuholnikovu riadiacu siet tvoria vrcoly
, (I je multiindex) mate za ulohu zobrazit Bezierov
trojuholnik, ktoreho trojuholnikovu riadiacu siet tvoria vrcoly  . Pre Bezierov trojuholnik
mame dva sposoby jeho vykreslovania:
 . Pre Bezierov trojuholnik
mame dva sposoby jeho vykreslovania:
Analyticke vyjadrenie:
  
   
Casteljauov algoritmus:
 
   pre W=(u,v,w)
;  u+v+w=1 ; 0<=u,v,w<=1
 

Vasou ulohou je naimplementovat jeden algoritmus na vypocet bodu na ploche Bezierovho trojuholnika a pouzit ho na jeho zobrazenie.
 
 
V programe je potrebne zadavanie n,m, interaktivne menenie suradnic bodov riadiacej siete (staci zadavanie z-tovej suradnice riadiacich bodov) a menenie parametrov n,m (tym sa vlastne pridavaju a uberaju riadiace body). Je potrebne zobrazit riadiacu siet, riadiace vrcholy a vyplneny model s urcenim viditelnosti. Taktiez je vhodne interaktivne menit polohu kamery (pomocou mysi alebo klaves) a vykreslenie sceny s osvetlenim.