RNDr. Jana Běhal Dadová4>
procedurálne modelovanie, analýza pohybu, riadenie davu
dadova@sccg.sk
M113 KAGDM
last update 20.10.2013
Podmienky:
- Unity 3D
- Stretnutie každé cca. 2 týždne s def. etapami
- LaTeX, SJ alebo AJ - treba si vybrať pri zadaní
Čo ma zaujíma?
- Riadenie davu, skupiny, tanečných formácií a ich mat. popis
- Analýza pohybu, prenos pohybu, prehľadávanie pohybov, zápis pohybov
- Celulárne automaty pre riadenie davov
- Hladké spájanie pohybov
- Non-photorealistic rendering - crowd
- Blender Python
Voľné témy pre akad. rok 2013/2014:
Z dôvodu dopisovania dizertačnej práce pre tento rok nebudú žiadne témy.
Ostatní vedúci a okruhy záujmu:
- Miloš Božek, M156, bozek@fmph.uniba.sk - Diferenciálna geometria
- Pavel Chalmoviansky, M158, chalmo@fmph.uniba.sk - Výpočtová geometria
- Andrej Ferko, M151, ferko@sccg.sk - Zachovávanie kultúrneho dedičstva, Virtuálne múzejníctvo, Triangulácie...
- Ivana Varhnikova, M123, varhanikova@sccg.sk - Zachovávanie kultúrneho dedičstva, Virtuálne múzejníctvo, Najlepšie pohľady, Blender Python skript
- Elena Šikudova, I3, sikudova@sccg.sk - Spracovanie obrazu
- Zuzana Černeková, I3, cernekova@sccg.sk - Spracovanie videa
- Zuzana Haladova, M153, zhaladova@gmail.com - Rozšírená realita (Augmented Reality), Spracovanie obrazu
- Michal Chládek, M113, chladek@fmph.uniba.sk - Fyzikálne simulácie tekutín
- Martin Madaras, M113, martin.madaras@gmail.com - Deformácia meshov, extrakcia kostier, skinning, mesh processing
- Martin Samuelcik, I4, samuelcik@sccg.sk - OpenGL, Fraktálne a procedurálne modelovanie, Geometrické štruktúry
- Roman Ďurikovič, I14, roman.durikovic@fmph.uniba.sk - fyzikalne animácie, laky