last update 20.10.2013


Podmienky:

  • Unity 3D
  • Stretnutie každé cca. 2 týždne s def. etapami
  • LaTeX, SJ alebo AJ - treba si vybrať pri zadaní

Čo ma zaujíma?

  • Riadenie davu, skupiny, tanečných formácií a ich mat. popis
  • Analýza pohybu, prenos pohybu, prehľadávanie pohybov, zápis pohybov
  • Celulárne automaty pre riadenie davov
  • Hladké spájanie pohybov
  • Non-photorealistic rendering - crowd
  • Blender Python

Voľné témy pre akad. rok 2013/2014:

Z dôvodu dopisovania dizertačnej práce pre tento rok nebudú žiadne témy.

Ostatní vedúci a okruhy záujmu:

  • Miloš Božek, M156, bozek@fmph.uniba.sk - Diferenciálna geometria
  • Pavel Chalmoviansky, M158, chalmo@fmph.uniba.sk - Výpočtová geometria
  • Andrej Ferko, M151, ferko@sccg.sk - Zachovávanie kultúrneho dedičstva, Virtuálne múzejníctvo, Triangulácie...
  • Ivana Varhnikova, M123, varhanikova@sccg.sk - Zachovávanie kultúrneho dedičstva, Virtuálne múzejníctvo, Najlepšie pohľady, Blender Python skript
  • Elena Šikudova, I3, sikudova@sccg.sk - Spracovanie obrazu
  • Zuzana Černeková, I3, cernekova@sccg.sk - Spracovanie videa
  • Zuzana Haladova, M153, zhaladova@gmail.com - Rozšírená realita (Augmented Reality), Spracovanie obrazu
  • Michal Chládek, M113, chladek@fmph.uniba.sk - Fyzikálne simulácie tekutín
  • Martin Madaras, M113, martin.madaras@gmail.com - Deformácia meshov, extrakcia kostier, skinning, mesh processing
  • Martin Samuelcik, I4, samuelcik@sccg.sk - OpenGL, Fraktálne a procedurálne modelovanie, Geometrické štruktúry
  • Roman Ďurikovič, I14, roman.durikovic@fmph.uniba.sk - fyzikalne animácie, laky