Ivana
Uhlíková

UPG - Úvod do počítačovej grafiky 2013

Cieľom predmetu je oboznámiť študenta so základnými grafickými algoritmami a vyskúšať si tvorbu panorámy ako aj 3D modelovacieho softvéru Blender.


Linky pre tvorbu web stránok a panorám:

Tvorba web stránok
Free templates
w3schools.com - stránka o tvorbe webu s interaktívnymi tutoriálmi

Tvorba panorám
Hugin
Autostitch
Zoner Panorama Maker

Panorama Viewer Software
Flash Panorama Viewer
HTML5 Panorama Viewer
PTViewer  

Cvičenia

  1. Základná práca so softérom blender, Základné modelovacie techniky
  2. Materiály a textúry:
    • zlatý a strieborný materiál; skúste vytvoriť priehľadný materiál, napr. sklo
    • Coca Cola plechovka - rôzne textúry pre jednotlivé časti modelu
    • Šachovnica - Array Modifier
    • CubeCraft - UV-mapping
  3. Rozanimovanie lietadla, Auto idúce po ceste
  4. Časticový systém: Explózia gule, Náraz a následná explózia, Skákajúce loptičky, Snehové vločky
  5. Kostra Google Androida a jeho pohyb po ceste
  6. Introduction to Camera Tracking
  7. Realistic Water Simulation
  8. How to Animate Cameras in Blender

Stránka predmetu: gsvm.sccg.sk/inf

Ak máte záujem o konzultácie, pošlite mi mail s tým, čo chcete konzultovať.

Moja mailová adresa: uhlikova@sccg.sk

. . . . . . . . . . . . . . . .